خیابان‌های استان یزد خالی تر از همیشه است

خیابان‌های استان یزد خالی تر از همیشه است
خانه اخبار روز استان یزد خیابان‌های استان یزد خالی تر از همیشه است
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

خیابان‌های استان یزد خالی تر از همیشه است

خیابان‌های درونشهری و برون‌شهری استان یزد در روز طبیعت، خالی از جمعیت شده، این یک شعار نیست، یک واقعیت است، مردم به توصیه‌های مسوولان بهداشتی و درمانی عمل کردند.

خیابان‌های استان یزد خالی تر از همیشه است

به گزارش یزد نیوز، با آنهایی که می توانند بگویند اوضاع استان یزد به چه نحو است تلفنی صحبت کردیم و از شرایط و اوضاع خیابان های درونشهری و برونشهری پرسیدیم، از فرماندار تفت تا رییس پلیس راه استان و سرپرست راهور.

همه این مسوولان متفق‌القول بودند که یزد خالی از جمعیت شده، نه در شهر پرنده ای پر می زند و نه در خیابان های برون شهری، خودروی و جنبنده ای به چشم می خورد.

آفرین به مردم شریف و وقت شناس استان یزد که در روز طبیعت به توصیه های مسوولان عمل کردند و از خانه های خود خارج نشدند.

شهرستان تفت که همه ساله در روز طبیعت، مملو از جمعیت و تردد هزاران خودرو کوچک و بزرگ میشد امروز خالی از جمعیت شده و آن طور که فرماندار این شهرستان به ایرنا گفت: هیچ خودروی وارد مناطق ییلاقی این منطقه نشده است.

سرهنگ آسیابان رییس پلیس راه استان نیز اعلام کرد: جاده های برونشهری این استان آرام است و خوشبختانه مردم به توصیه ها عمل کردند.

سرهنگ زارع سرپرست راهور استان هم شهر یزد را خالی از جمعیت و خودرو توصیف کرد و گفت: تاکنون مشابه این وضعیت در استان یزد مشاهده نشده است.

بوستانها، پارکها و مراکز تفریحی نیز تعطیل و هیچ شهروندی در آنها حضور ندارد؛ مغازه ها تعطیل و همه مردم ، خود را در خانه نگه داشته اند تا کرونا را به یاری خداوند شکست دهیم.

امیدواریم این شرایط و این وضعیت تا آخر امشب همچنان ادامه داشته باشد.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید