اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در یزد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن در یزد
خانه اخبار روز استان یزد اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در یزد
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در یزد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با بیان این‌ که از صبح روز ۲۲ بهمن تمام مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی دهه فجر مسدود خواهند بود، گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی دهه فجر از ساعت ۲۴ امشب در یزد اعمال می‌شود.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن در یزد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در یزد

به گزارش یزد نیوز، سرهنگ«رضا زارع» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اهمیت فرا رسیدن یوم الله دهه فجر، اظهار کرد:‌ بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نماد اقتدار و عظمت ایران در ابعاد بین‌المللی است.

وی با بیان این‌که حضور پرشور اقشار مختلف در مناسبت‌های مذهبی تجدید بعیت با آرمان های امام راحل است، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی برابر دستور ابلاغ شده از سوی فرمانده انتظامی استان با اعمال یک سری محدودیت‌های ترافیکی سعی دارد شرایط لازم برای حضور پرشور و منجسم شهروندان ایجاد کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد،گفت: از ساعت ۶ صبح فردا سه شنبه مسیر میدان آزادی، میدان مارکار و تقاطع شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی یزد مسدود است.

سرهنگ زارع در ادامه با بیان این‌که از صبح روز ۲۲ بهمن تمام مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی دهه فجر مسدود خواهند بود، تصریح کرد: چهار راه شهید رجایی به طرف بلوار امامزاده جعفر و مجموعه پشت تکیه امیر چخماق نیز مسدود می‌شوند.

این مسئول ممنوعیت تردد از مسیر میدان بعثت به خیابان قیام، سه راه مهدی و خیابان امام (ره) به سمت چهار راه شهدا را از دیگر مصادیق محدودیت ترافیکی یزد در روز ۲۲ بهمن دانست و بیان کرد: خودروهای پارک شده در این مسیر، از ساعت ۲۴ امشب به پارکینگ منتقل می‌شود بنابراین مردم از پارک خودرو در مسیرهای یادشده خودداری کنند.

وی در پایان از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مسیر راهپیمایی خبر داد و گفت: در صورت پارک خودرو در این مسیرها، خودرو با یدک‌کش به پارکینگ منتقل می‌شود.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید