۳۸ عنوان برنامه در ایام نوروز در یزد برگزار می‌شود

خانه اخبار فرهنگ و هنر یزد ۳۸ عنوان برنامه در ایام نوروز در یزد برگزار می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرات:0

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۳۸ عنوان برنامه از سوی این سازمان در راستای تقویت نشاط و شادابی شهروندان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا عباس ملازینلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های فرهنگی که برای نوروز امسال تدارک دیده شده است افزود:  با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری برنامه ها بصورت حضوری امکان پذیر نیست بنابر این برنامه های این سازمان به صورت مجازی تولید شده و با همکاری صدا و سیما از شبکه استانی یزد پخش می شود.

وی ادامه داد: چهار برنامه شاخص با همکاری صدا و سیما شامل جشنواره هفت سین، خش خورانه، خونه ننه آقا و تک برنامه چهار ساعته ویژه سال تحویل تهیه شده است. 

وی اظهار داشت : جشنواره قصه هفت سین، هفت قسمتی است و هفت داستان از فلسفه هفت سین در قالب ویژه برنامه از شبکه یزد پخش می‌شود .

ملازینلی گفت: خش خورانه نیز در ادامه استنداپ خشدلانه برگزار می شود و مروج سبک غذا خوردن سالم است و ۱۵۰ خانواده در این برنامه خانواده محور شرکت کردند. 

وی برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه عکس سه بعدی، قصه گویی، برنامه استعدادیابی شکوفا شو را از دیگر برنامه تعطیلات نوروزی بیان کرد. 

وی همچنین از برگزاری جشنواره تولیدات سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد خبر داد و تصریح کرد: ۱۳۰۰ برنامه اجرا شده در سال ۹۹ در قالب یک جشنواره بازخوانی می شود.

ملازینلی همچنین از راه اندازی سایت ویژه گردشگری با همکاری سازمان فاوا شهرداری یزد خبر داد و گفت: این سایت به سه زبان فارسی و عربی، چینی راه اندازی می شود.

وی در  ادامه افزود: یزد این ظرفیت را دارد که به قطب نجوم کشور تبدیل شود و این سازمان نیز در این زمینه برنامه دارد.

ملازینلی با بیان اینکه یزد در زمینه برگزاری رویداد های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از کلان شهرها نیز پیشتاز است افزود: مطالبه از شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی آن در همه حوزه ها باید به مطالبه مردم تبدیل شود.

وی از نامگذاری یزد ۱۴۰۰ به نام “یزد آرزو ها” خبر داد و اظهار داشت: برای شهر یزد در ۱۰۰ سال آینده آرزوهای خوبی داریم که برای رسیدن به آن برنامه ریزی بلند مدت انجام شده و برای تحقق این برنامه ها تلاش می کنیم.



نظر شما :

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید